Charmigt på att duscha.

Jag har helt klart skills på att duscha, jag släpade in mina högtalare på toan, och dunkade musik medan jag duschade, sjöng lite sådär lagomt också... sen cuttar jag mig på benet på tre ställen då jag ska raka benen.. SÅ MYCKET SKILLS! Sen då jag kliver ur duschen och går till mitt rum märker jag att jag inte är ensam hemma, då sitter min lillebror med två kompisar i köket och äter kakor, pff. Sen skulle jag söka efter ett plåster för mina sår blödde som saaaaatan. Jag hittade inga plåster, så tog papper och silvertejp, Daniels kompisar sneglade lite mysko på mig. Men det får man leva med. tihi. Jag är ju inte normal, so what?
Jag och Lovisa lekte turkar på spanska lektionen, vi var så heta.. alla typ dreglade, HAH, kan länka film sen, Frida måste bara ladda upp dom. Juste, vi hade ju spanska prov idag, muntligt.. det gick åt helvete. För jag trodde man skulle läsa på svenska.. så jag tränade på svenska, men såklart skulle man läsa på spanska, så duktigt, men fick läsa på svenska och blev godkänd ändå, det var säkert för jag satt där och läste med mustasch och skägg. HAH ja, jag är seriös. :)








En annan spanska lektion vi hade för ett tag sedan, då åt vi pappeeer.






Ja, jag har morgonrock.




Och det här var ännu en spanska lektion, vi åt.. fikaaa<3<<3<3<3<3<3<3<<33<<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0