Knas dag

Svar på en fråga: Nej jag har inte systemkamera, hade bara en digitalkamera på 10 megapixlar. :) men den är trasig nu..

Vi fick sluta 1 idag.. så vi åkte in till stan halv 2, det var as chill, men det fanns ingen klipptid.. så fick beställa en tid till imorgon, ska klippa mig 15.15 imorgon på Helhet, hoppas det blir bra.. osv.
Vi gick till hamnen och åt munkar och stekte och lite sådant, sen vidare till sliperiet där jag hade träning, sen gick jag och Nora omkring och sökte efter vatten, för vi var skittörstiga, hon vägrade gå in på kabab house och dricka så vi var tvungen att gå ner till resecentrumet.. lagomt drygt.




Sär. Nora skulle absolut vara med på bilden,,








Sött peddosmile Bea har på bilden.. <3<3<3<<33<<3<3<3<3<<3

JUSTE!
det hände något hemskt före träningen.. vi gick förbi dom där gröna sakerna vid gallerian, det är värsta folksamlingen där och allt. Och då vi går närmare ligger det en gubbe på mage på backen, han var typ medvetslös, stackars gubbe.. ambulansen kom dit och allt, åh gash.. så synd om honom.. han var ju spikfull å allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0