Röding <3 Thonfiiiisk

Hauu!

Kom nyss hem från Frida Thonfors. Vi hade det trevligt.. vi bakade chokladbollar och sockerkaka. TIHI SÅ UNDERBART!

Jag failar alltid på NO lektioner.. i fredags pratade vi om tryck på lektionen, och att det var ett speciellt tryck mellan bildäcken och vägen.. och jag ba: ÄRE DÄRFÖR DET ÄR MÖNSTER I DÄCKEN?!?!?!
Min kära lärare Janne: Ja, varför trodde du att det var mönster i däcken?
Jag: För det skulle bli fina spår efter?
Hela klassen: AHAHAHaHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAH!!!!
Janne: Jadu Elin..
Jag: När jag var liten hade jag en cykel som det blev spår med blommor efter.

Hela klassen typ idiotstämplade mig..
JUSTE! idag gick vi till kyrkan, när vi var där fick vi ha på oss ögonbindel.. fett scary, sen så skulle det kännas som vi var Jesus typ, för först styrde dom in oss i en "trädgård" sen till nått ställe där man hörde någon bli slagen.. och sen doppade dom våra händer i vatten helt random.. och sen duttade dom något äckligt på läppen på oss.. FYFAN VAD ÄCKLIGT DET VAR! typ etticka, det skulle föreställa vin med galla i.. DET STANK SOM FAAEEEN!
sen fick man ha något kors på ryggen osv.. Mysko. Men ändå var det spännande. :3
Sedan pratade dom om konfan, alltså.. ja, jag ska ta konfirmationen. Tihi.

Ojsan.. gulligt inlägg. häh. GODNATT, eller inte. men ah,





Jag älskar att printa mina konversationer med Gabriel. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0