Stan och träning

HAHA, jag är så sämst, jag glömde bort mitt lösenord till bloggen.. så har suttit och tänkt i en kvart, HA, skabb jag är.

Jag och Lovisa körde burken på lunchrasten idag, SATAN VAD HARDCORE VI ÄR! mina knogar är köttade, ih.
Vi tog bussen till stan klockan 15, med "vi" menar jag Frida T, Bea och Lovisa, Men Lovisa gick inte med oss eftersom hon skulle till sin killelelelelel olalah..? aja, vi öste.. som fan. Sen kom Sabiiinaaa <3 Då blev det mera ös, vi käkade krämbullar, eller bara jag då.. FEDT MED TJOCKT ASSO. Alla som läser tänker just nu "Kbry" HAH. åh kött fifaan.
Hade ju iallafall Streetdance träning på sliperiet klockan 18 så jag gick dit, Träffade Niinimaa och dansade, senare kom Sabina Frida och Bea dit och kollade, sen gick vi in till stan.. eller alltså.. ja ni fattar. Hoppas jag... till slut var det bara jag och Niinimaa kvar, vi satt på torget och hade skit ös, vi garvade som idioter och dreglade, mums.
SÅ UNDERBAR DAG. ♥ Sen var det en turk som gick in i en glasdörr, så gulligt.



Ja är full nu hjärtat, skål.

TIHI, åh, jag vill.. jag vet inte, jag vill HA SOMMAR.




HAHA ååh, den sista bilden råkade jag knäppa på några random barn i salusand, dom var så satans söta då dom lekte i sanden.. hihi. Den lilla ungen sprang efter mig då jag hade glass, blev smått rädd. Småbarn är läskiga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0