Stan & Stan igen.

Stan igår med folk.. och sen så sovde min kära vän Nora hos mig till idag, då for vi in till stan igen, köpte nät tights. As nice..? ORKA BLOGGA!
Köpte också en hel subwaymacka.. OCH IDAG MINA KÄRA VÄNNER SÅ HAR JAG ÄTIT EN HEL SUBWAY MACKA FÖR FÖRSTA GÅNGEN I HELA MITT LIV! Mitt nyårslöfte var att äta en hel.. och nu har jag klarat det. <3

Vi köpte pärondryck också, när vi stog i kassan sa jag till frida N: Är det inte plus pant på dom här?
Frida: Men vafan, Elin! hade du tänkt panta dom här eller?
Jag: Oj..
Frida: Pucko.

jaja.. lite blond kanske jag är.


HITTADE BLOMMOR<3<3<3<3<3

Seriöst, det här var min "gul bil dag" ! jag såg 16 gula bilar.

HAHAHAHHAHAHAHHA SKULLE TA BILD PÅ DET DÄR KLISTERMÄRKET, OCH DÅ JAG KOLLAR PÅ BILDEN SENARE SÅ SER JAG ATT JAG LYCKATS FOTA PRECIS DÅ NORA HOPPADE OMKRING OCH FLUMMADE.. HAHAHAHAHA NORA, DET ÄR MIN BAKRUNDSBILD PÅ DATORN NU<3<3<3<3<3<33<

Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0