lidl choklad<3

HEJ!
Fortsatte rensa ur mitt rum igår, sorterade alla kläder och sånt... TRÅKIGT D:
Gick till fotbollsplanen sen och var med Emrik, strand, adam och martin, trevligt trevligt :):):):):):):)):Ö()

sen tog jag min racer cykel och drog upp till frida och var med henne och emma, sen gick vi ner te fotbollsplanen (igen) var mycket folk där, vi lyckades göra upp en eld och satt där pch stekte som faaen :)
Sen runt 12 halv 1 åkte jag, lovisa, strand, martin och gabbe till max och köpte lyxshake<3<33<3< FYFAN VAD GÖTT DET VARRRRRRR nattmat är det bästa som finns<3 
fast Lidl choklad duger också, sitter och äter det nu ba sådääärrrr :) 
slaggade hos frida igår också, det var jag, lovisa och emma som sovde där alltsåååå, fyra brudar i en säng, DE NI! ;)

MÅSTE DRA NU, EMRIK TAJTAR SOM FAN ATT JAG SKA KOMMA TILL FOTBOLLSPLANEN, SÅ HEJDÅ FOLKET<33<<33<3<
BTW SÅ BESTÄLLDE JAG DENNA TRÖJA NYSS:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0