svar

jag piercade själv, eller... en kompis gjorde det :) men har tagit ur skiten nu för den blev så sne :) ska ta om sen.


95 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!



1. Det första du tvättar i duschen?
magen :D

2. Vad har din favorit hoodie för färg?
Svart, och metallica på ;)

3. Gillar du kaffe?
sådär :D

5. Hur mår du just NU?
fett bra!

6. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
r ;)

7. Säger du aim elller a-i-m?
jag fattar inte....

8. Berätta om din senaste dröm.
JAG ÅKTE TILL SKOLAN PÅ EN SÅNDÄR VIT PLAST STOL SOM MAN BRUKAR HA UTE :o sen låste jag fast den där alla andra låste fast sina cyklar ;)

9. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
nei :(

10. Vad vill du ha just nu?
multivitamindryck och en viss person här :)

11. Använder du tandtråd?
ibland :o

12. Vad är det första du tänker på om jag säger skräp?
en påse :D

16. har du räknat till 1000 någon gång?
nej,,,, :(

17. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
suger :$

18. Använder du smileys?
nej. inte alls.

19. Hur många sovrum finns det i ditt hus?
typ.... 3 ½ :D

20. Har du träffat någon kändis?
ja :)

21. Gillar du keso?
nei, det är läskigt :(
22. Vilken låt hade du sist i huvudet?
FMLYHM - seether :D

23. Hur många länder har du besökt?
typ två :(
24. Är dina föräldrar stränga?
yaa

25. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
ja! fyfan vad kul :D

26. Skulle du kunna gå ut och äta med George W. Bush?
nei :( han är läskig..

28. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
jag är nere i källaren... och här glittrar ingenting :( det suger :(

30. Brukar du hyra film?
nei orka det :o

31. Vem sitter framför dig under matte lektionerna?
ingen sitter framför, men lovisa sitter bredvid :o

35. Vart kommer du vara på Lördag?
i arnäs och vänta på tomten :)

36. Bruna eller vita ägg?
rosa ju..

37. Gillas musik?
älskar*

38. Brukar du åka tåg?
nei :)

39. Var du med och upplevde när world trade center föll i NY?
ne :o

41. Vad är det för dag idag?
MÅNDAG :(

40. Vad åt du till lunch?
GRÖT<3333333333333

43. Vad gör din bästa vän imorgon?
skolan?

46. Har du någonsin upplevt "the butterfly effect"
jag fattar inte............

47. Vad tycker du om new york yankees?
ORKA BRY :(

51. Har du lockigt hår?
njaee... typ vågit.. eller... svårt att förklara...

52. När grät du senast?
förra fredagen

53. Har du gått in i en vägg någon gång?
SENAST IDAG :)

55. Har du köpt någonting från H&M?
ja :o

56. Favorit årstid?
sommar, det är underbart, men vinter är as nice det med... :o

61. Vem höll du senast i handen?
typ bea eller oskar :o

62. Sover du med TVn på?
nei, men har musik på :)

63. Har du druckit alkohol direkt ur flaskan?
ja, det har jag :)

64. Tycker du att du är gammal?
nej :(

65. Är du mörkrädd?
nej :D

66. Gillar du ditt liv just nu?
NU ÄR DET FUCKING UNDERBART!!!!!

67. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
nej, har ingen badkar :(

68. Knackar du trä?
jag fattar inte, men jag brukar knacka på alla träd jag går förbi :)

69. Har du bra syn?
japp :D

70. Kan du slicka dig på armbågen?
nej............................

71. vart är dina föräldrar just nu?
på jobbet :)

72. Har du någonsin blivit kysst i en hiss?
nej, :(

73. Vilken CD kommer du köpa härnäst?
nån live konsert förmodligen... x)

74. Vad har du på dig just nu?
hotpants, bh, mjukisbyxor och tjocktröja

76. Någonsin hoppat ut genom ett fönster?
jag gör det faktiskt ganska ofta.. :D

77. Är det ok att ljuga för dig?
asså,det beror på vad det gäller.

78. Vad är det senaste du köpte?
jag köpte massa chips och sånt med emelie :D

79. Hur ofta pratar du i telefon?
typ nån gång per dag :)

80. Har du ett komplicerat förhållande med någon?
nej

81. Hatar du mer än 3 personer?
gör jag säkert

82. Har du fällt någon?
det har jag gjort, ja :D

86. Använder du sushipinnar?
ne, jag suger på sånt :(

87. Är du för förlåtande?
sådär..

88. Äger du någonting från Hot Topic?
ne

89. Äger du ett vapen?
ja, vatten pistol :)

90. Brukar du busringa?
nej, eller... det är inte ofta :o

91. Har du någonsin befunnit dig i ett slott?
jaap

92. Gillar du ditt hår?
sådär D:

94. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
båda, på olika sätt..

95. Hur ofta använder du MSN?
aldrig :)
söt ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0