R.i.p

Halloj, for ju till Åsele med Frida och hennes mamma och hennes kille, det var nujjs!
Haha åh gud, på lördagen skulle vi ta bussen till Trillen för Dead By April skulle spela där klockan 23, men då hade vi missat bussen.. så vi började gå, vi visste inte var det var, men jag visste iaf att det låg vid vatten...
så vi började gå mot kyrkan och ån, men där var det inte, så vi svängde in på en väg, och fortsatte in på en annan väg.. för vi hörde musiken. Då hörde vi musiken från skogen, så vi gick igenom skogen, båda med vita skor.. det var ett stort jävla dike där också.. fyfan! :D men vi kom fram iaf, vi gick inte in för vi hade inga pengar, så vi stog i skogen utanför stängslet, men vi såg as bra därifrån :D hela jävla scenen och allt<3<33<<3<3 fyfan vad bra dom var :D

Btw så har min dator kraschat, så har ingen dator nu.. eller mamma och pappas men ja, kommer inte blogga lika ofta nu, pappa försöker uppdatera datafan, men jag vet inte om han kommer lyckas.. </3 HOPPAS DET, ANNARS DÖR JAG!

kommer bilder från Åsele snarttt c:



Ni får en fin exempelbild, har inga bilder på pappapapas data C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0