dead alone

Fredags klev jag upp vid nio och åkte till Överhörnäs och åt sillunch.. fast åt bara köttbullar.. ehe,
Sen vid tre åkte jag hem till Frida och var där med Nora och Lovisa, Frida också då.. Sen drog jag och Lovisa hem till mig, jag packade och åt, sen hem till Frida igen, Lovisa åkte hem eller någonstans, och jag Frida och Nora cyklade till en grillplats vid höglandsjön, grillade där och så, sen åkte vi hem till Frida och sen till hallonbadet.. och sen till Edmarks bageriet, vi satt där på taket.. ös, sen hem till Frida igennn.
Jag och Nora sovde där, jag somnade vid 06.00, och dom andra var vaken till 09.00, dom gick typ och åt och sånt då jag låg och sov, jag var grymt trött.. sen så sovde jag hos frida från lördag till idag också, vi for till Max och köpte mat vid 20.30, sen hem och såg på The last exorcism, den va kung, men Nora och Frida vågade inte kolla på den så jag och Fridas morsa satt och kollade på den själv, haha..






FIFAN VAD KUL ATT SPELA IN EN SÅN FILM :D

Här är några bilder jag tog i fredaggss.


Tjockt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0