mh

54 frågor om du har tråkigt

Utseénde
1. Vilken ögonfärg har du: Grå/grön
2. hur lång är du: 170. :c
3. vilken hårfärg har du: Brun/rött,
4. långt eller kort hår: Ganska kort
5. piercingar i anisktet: Nei
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: Ljusgråa
7. hur lång skulle du vilja vara: 162, :3
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Blodrött & Svart.
9. vill du ha kort eller långt hår: Långt
10. skulle du vilja ha piercingar: Ja, Spiderbites och snake,

Senaste du
11. åt : Chokolad
12. drack: Pk
13. du fick sms av och vad de stod: Jossan Larsson: Du är en ängel
14. du skrev sms till och vad du skrev: Jossan: Du med hjärtat
15. sa: Men håll käften och lämna mig ifred, det är väl för i helvete inte mitt fel att jag inte mår bra?
16. kramade: Nora<3
17. kysste: Rasmus.
19. du spydde: Vene
20. du skrattade rikitgt mycket: Inatt

kärlek

21. är du singel: Ja
22. ditt förra förhållande va med: Ralle
23. Ditt längsta förhållande: 5 månader och en vecka
24. med vem då: Ralle
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Mattias
26. är du fortfarande kär i personen ovan: Nej
27. gillar du någon just nu: Kanske
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 4
29. vill du vara singel: Jag vetinte
30. vill du gifta dig: Kanske, kan ju inte bestämma det nu,
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: -

vänner
32. de som vet mest om dig:
Gabbe, Chritstian, Nora & Frida,
33. den vän som du har kännt längst: Krilleboii<3
34. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: Har flera allra bästa vänner,

35. någon du saknar att umgås med: Dessan & Bea. :c
36. en av dina bästa killkompisar: Gabbe o Rosander<3
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: Linn Dimmlich.. <3
38. den du har mest minnen med:
Frida Thonfors typ<3

39. bra vänner du inte träffar ofta:
Gabbe, Rosander, Abbe, Joel, Fia, Jessicaa
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu, vem: Tänker inte säga det här.


övrigt

41. personlighet: Våga vara mig själv.
42. sport: Ingen

43. galen eller lugn: Är oftast galen, men kan ju vara lugn också.
44.Har du någon gång hört att du sjunger bra:
för ofta,

45. dricker du alkohol: Naa..

46. har du hört att du borde bli modell: Ja,
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Min Ring,
48. röker du:
Nej

6 onödiga frågor
49. har rökt? Ja

50. har snusat? Nej

51. har druckit?
Ja
52. har haft sex? Nej

53. har kysst en av motsatt kön?
Ja
54. strulat med någon av motsatt kön?
Ja



Kommentarer
Postat av: julia you know'

sv; tack, din med! :)

skulle vara tacksam om du skulle vilja hjälpa mig att välja en ny design; http://hohensteins.blogg.se/2011/june/hjalp-mig-att-hitta-en-ny-design.html#comment

2011-06-13 @ 20:36:55
URL: http://hohensteins.blogg.se/
Postat av: Ebbzzchan^^

Sv: Tack så mycket^^ Jättefin blogg själv! =D

2011-06-13 @ 22:42:19
URL: http://ebbzzchan.blogg.se/
Postat av: Wilma♥

- haha aww gud !Sötnos, vad glad jag blir. Joo det är väldigt fluffigt,tycker det är ganska jobbigt. Men tyvärr har jag sån hårkvalitet:(

2011-06-13 @ 23:11:47
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
Postat av: Susanne

Sv: tack så jätte mycket. du gör mig så glad =)

2011-06-14 @ 15:48:54
URL: http://susannetran.blogg.se/
Postat av: sofiä

AWMAJGAD, jag saknar diiiiig! <3

2011-06-15 @ 19:40:06
URL: http://heftighest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0