Nananan i went swimming.. nananan

HOLA MADRE!
Nejmen ah, jag å Niinimaa var i stan idag, shoppade lite jaow. tieeppwwhwhh :********* <3<3<3<3<33<
MOGET, JAOW.
READ MY LIPS.. wndksdfgn Detta inlägg blev ett väldigt intressant inlägg och inspererande inlägg, alltså ett gulligt inlägg, och kanske lite charmigt inlägg.. snyggt inlägg alltså. Om man jämnför med mina vanliga inlägg, dom som blir så jävla normala inlägg, btw så ägde det här inlägget ut alla andra inlägg.

NÅGON SÅDANT, JAOW!

HEHEJ HÄR KOMMER SEGERTÅGET, RULLAR IN SOM TEKNODROMEN, TRYCK PÅ PLAY DU SÄTTER PÅ DEN DANSAR IN SOMTECKNODROGEN.

Aa tja.


This summer I went swimming
This summer I might have drowned
But I held my breath, I kicked my feet
Moved my arms around
I moved my arms aroundThis summer I went swimming
This summer I might have drowned
But I held my breath, I kicked my feet
Moved my arms around
I moved my arms around

BARA FÖR DIG JESSICA<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Vi kan lyssna på den hela dagen på mångad om du vill<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3




Jag älskar den där, jag ska gifta mig med den där.. vita saken..



Jag och frida, Jag pokear henne in the EEEEYYYEEEEÄÄÄÄE




*Poke* on u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0