påkörd älg och ostkrokar..

Förlåt för baaad uppdatering, MEN JAG ÄR JU LEDIG FÖR I HELVETE?!
Ehe, var hos älsk igår, idag klev jag upp 7, cyklade med mamma till norra och tog bussen till Umeå klockan 8a.
Fick lite saker av mammamam.. kan ta bilder och lägga upp snart.
Vi tog tåget hem.. och efter halva resan så hörs världens smäll, och jag kollade ut genom fönstret precis då.. så jag såg hur det ba splittrade massa blod och något annat på rutan.. TÅGHELVETET KÖRDE PÅ EN STACKARS ÄLG!
Då vi senare stannade för några skulle av så kände man hur äckligt det stank,, USCH!
Och då vi klev av tåget så kollade jag fram på tåget, det var en stor jävla buckla, massa blod.. och päls. MUMS!

Btw så sitter jag och tjockar ostkrokar.. för mår skitdåligt.. psykiskt.



Random bild från igår, jag satt och kollade på smallville nere vid tv:n, och efter ett tag känner jag att det droppar ner något på mitt bröst.. då upptäcker jag att jag bitit mig i läppen så det bara forsade blod, det slutade ju fan aldrig heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0