redigering + niinimaa & jessica

Tjao.

Niinimaa sov hos mig inatt om jag inte redan sagt det..
Nu ska jag berätta om min klant-dag. Först tappar jag ner min mumsmums på golvet så det blir kladdigt, sen går jag ut ur mitt rum och rapar as högt så mamma vaknar, sen då jag skulle tända lampan på toan ramlade lampknappen ner på golvet.. Sen då jag mötte Jessica med lillebrorsans bräda.. så ja, efter vi åkt ett tag styper jag och skrapar upp knät.. FÖRSTA SKRAPSÅRET IÅR!
Sen efter några timmar ramlar jag igen på samma ställe typ, läskigt ändå.. HEHEEEEEEEEEeee.

Sitter och redigerar bilder från idag nu, kommer upp några sen. :D



Gulligt med håriga ben och allt :')



Det e hardcore med blod på skon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0