Svar till frågestunden del 2

hur lång är du och hur mycket väger du?

17.0 lång och väger typ 53

har du / har haft ätstörningar?

ja.

har du / har haft ångest?

Haha ja, varje dag

 

är du nöjd med dig själv?

Nej..

 

vilket är ditt favoritnummer & varför är det de?

13, för det ger mig tur.


favoritdjur?

Katt & Orm


vad vill du bli när du blir stor?

Ingen aning

vad skulle du köpa om du vann en miljon?

Ny dator, ny kamera, iphone, shoppa som faaen!

vart bor du någonstans?

Övik ~ Kroksta

 

varför började du blogga ?

Haha jag har bloggat i flera år, men har haft massa olika bloggar, den första bloggen startade jag för att en vän tvingade mig.

vad är dina intressen ?

Musik, musik och musik

 

har du några piercingar?

Nej, bara öronen

favoritlåt / film / bok /djur?

In Flames – The Quiet Place / Björnbröder 1 eller sweeney todd / har ingen / katt och orm

har du någon pojkvän?

Nope


vilken skola går du på?

Ängetskolan :)

hur fixar du ditt hår? ( tycker verkligen att det är jättefint)

Haha aw, Jag plattar det, använder volympulver och tuperar :)

bor du nära övik?

haha ja, jag bor i övik ;)

vad har du för mobil & är den bra?

Xperia x8, den duger iaf. :)


sminkar du dig varje dag?

Nej, men nästan

 

vilken är din favoritaffär?

Carlings!

går du i någon sport?

Nej, men jag har gått i dans i flera år, badminton, tennis, friidrott, curling, konståkning och gymnastik..

använder du löshår eller har du sådär långt hår?

HAHAHAH JAG HAR KORT HÅR! Och nej, jag har aldrig haft löshår

har du något husdjur? isf vad heter det?

Nej, har aldrig haft något.....................

bor dina föräldrar tillsammans eller är dom skilda?

Dom bor tillsammans :)

vilken dag fyller du år?

5 December.. </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0