surt

Vaknade typ runt nio, och jag kan inte somna om :( ska inte göra något idag heller, surt somfan!
tror jag ska ladda hem barnfilmer eller något.... hahaha

ALLTSÅ IGÅR, AHAHAHA, jag jobbade ju på hockeyn till typ 7, sen gick jag till sliperiet och var med henke, oskar, leo, emelie, lidnmark och ibland flera, det var ganska trevligt faktiskt :) 
jag klättrade in i granen som står på torget, det var mysigt där inne... :)

sen vid halv 11-11 så for emelie och lindmark hem, och leo och oskar skulle gå hem till järved, så jag och henke gick med dom till järved, det var knasigt :) sen hämtade pappa mig och henke i järved :D
vi är inte feta längre<3<33<<33<
henke gjorde den her bilden då jag och emelie åkte påse efter helikoptern som henke körde, det var fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0