helgen

Fredags så var jag och sarah hemma hos hennes mamma, fixade oss, sen for vi på barnensdag, var awesome det, förutom att det var nån omogen jävel som hällde öl i min fucking moppehjälm, VÄX UPP!
Aja, sen hem till sarahs pappa och sov dääär :) gjorde inte så jätte mycket igår, vi typ lyssnade på musik, sarah fotade mig lite snabbt, fixade oss, for till stan, for hem och åt, och till barnensdag igen... sen sov hon hos mig inatt :) har bara legat framför tvn hela dagen idag, SLÖ DAG ELLLER VAAAD?! fast fan vad skönt det var<3<3<3<3<3<3<3





COLA<<333<3<3<3<3<


Kommentarer
Postat av: Sara

asså jag tror jag såg dig...... men jag var inte säker när du gick förbi så jag vågade inte säga hej :o

Fast du såg nog inte lilla mig xD eheheh

2011-09-05 @ 17:47:50
URL: http://automatiic.blogg.se/
Postat av: hej :)

kaan maan inte få se en bild när du o emrik pussa varan för ni e as gulliga ihop :)

2011-09-18 @ 03:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0