ännu mera roliga svar :D

- Funderat på vilken linje du ska gå på gymnasiet?
jag funderar som fan hela tiden! men har fortfarande ingen aning... :(


- Har Oskar klippt sig nu eller är han fortfarande långhårig?
hahah, han är långhårig, det är feeiint :D


- max eller kebab?

FAN DIG JESSICA SOM FRÅGAR SÅ OMÖJLIGA FRÅGOR!!!! nejmen asså... jag vet inte, maxmat är det underbaraste som finns... men kebab är underbart det med... ååh :(


- om du en apa för en dag i djungeln, vad hade du passat på att göra då?

HOPPAT OMKRING I TRÄDEN OCH ÄTIT BANANER! :D för jag tycker inte om bananer nu som människa... men om jag varit apa så skulle jag automatiskt tycka om bananer :D


okej tack för svaret, men vet dina föräldrar om det ? :)
ja, nu vet mina föräldrar om att jag äter p-piller. :) men det fick dom reda på för ungefär en vecka sedan, och jag har ätit dom i ungefär 4 månader..


haha bilder sen i somras då jag lekte med jessica :D


Kommentarer
Postat av: Jessica

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HERREJÄVLAR

2012-04-25 @ 15:58:14
URL: http://jessieolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0