girl i know

Nu är det såhär att jag tänker skriva en fet text om en tjej som förändrat mitt liv.
I början av sommaren mådde jag skit och skrev en text på facebook av någon anledning, då var en idiot där och kommenterade något negativt, då kom den här tjejen som en räddare i nöden och totalägde idioten.
Jag kände inte den här tjejen då, men den kvällen började jag prata med henne.
Dagen efter så smsade vi i 8 ½ timme! Det visade sig att vi är grymt lika, och samma humor och allt.. 
Några dagar senare kom den här underbara flickan och hämtade mig med sin racermoppe, det första vi gjorde när vi träffades var att asgarva, för vi hade exakt likadana hjälmar...
Det finns ingen som jag har lika roligt med, det finns absolut ingen som jag känner mig lika lycklig med som jag känner mig med henne.
Det går inte att få nog av dina knasigheter gumman, du är helt störd, men det är ju jag med... så det går jämnt ut!
Du är min bestaven, min soulmate, min syster, min fru! Du kan få vara mitt husdjur också om du vill<3
Jag fångar dig alltid då du faller, även bokstavligt talat... Du är den finaste hesten jorden har skapat, både på insidan och utsidan. Någon underbarare och omtänksammare går inte att finna, det är jag säker på! Jag ska tacka guden jag inte tror på att jag mötte dig, för mitt liv blev så mycket ljusare!
Jag har upplevt så mycket med dig, vi har sett en död älg tillsammans, burit ett tält genom skogen, tältat på stranden, suttit i sovsäckar som korvar på en klippa vid havet mitt i natten, kört ner i ett dike med moppen, ätit tacos 324619358 gånger, blivit så många kilo fetare, badat, bastat, fergat huven, målat väggar, smält en bikini, gråtit, gått flera kilometer, flummat, lekt på en tallodling, sovit, skrattat tills vi nästan fått magrutor, piercat, kladdat mumsmums över hela ansiktet, hoppat omkring till fjortismusik, ägt varandra på guitar hero och massa massa mer! 

Jag saknar dig grymt mycket, och jag är ledsen över det jag gjort fel, men du ska veta att jag ska göra om allt bara jag får en chans! På fredag älskling, då åker vi bort från allt, då kan vi bara glömma, vi ska bara ösa jävel, lämna allting här i dövik och bara släppa lös!
Det jag vill säga är... att jag älskar dig Emelie Westberg!
hahahah döda mä inte :(
ja tyck om dei ja<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0