Förrgår

Det här inlägget skulle upp igår men det laggade...

Jag åkte till stan för att klippa mig, sen gick jag till jessica, vi var där ett tag, sen gick vi till max och åt :)
efter det köpte vi massa tjockt att äta, och for hem till mig. :)
vi tjockade lite, sen gick vi ner till bussby. Där var vi med Niinimaa, elvira, lukas och någon till, sen kom allt annat folk dit :)
Jag och jessica gick hem för att jessica skulle åka hem, efter det gick jag ut igen och satt själv ute i mer än en timme. Forever alone på valborg jaow! :)
Men gick sen tillbaka till bussby och träffade oskar och några till, sen for vi till mig och bröt av benet på min säng. :)

Idag har jag lekt med jessica igen, ska klippa ihop en film av några filmklipp vi filmade igår och idag imorgon eller något ;)
Sen nu ikväll har jag bara ghettochillat med emelieeee.



feta<3



















Kommentarer
Postat av: Jessica

EEHEHEHEHEHEHHE ♥

2012-05-03 @ 07:10:56
URL: http://jessieolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0