Bara jag som älskar sparris?

Jag är typ störd, det tog slut på chips helt plötsligt, så jag rullade iväg till kylskåpet för att hitta något annat att cheka, så jag hittade sparris<3<3<3<<3<3<3<3 jag älskar sparris, hihi så nu sitter jag framför datorn en fredagkväll och äter sparris, as gott! pappa kollade mysko på mig nyss då jag satt i sängen och åt sparris.. men han är nog van med mina könschtigheter!
Imorgon blir det stan på dagen, och sen blir det ös på kvällleeenn, CHILL<3



JUSTE!
I förrgår kollade jag på "The last airbender" Den var väl bra, men hoppas det kommer en tvåa..



Ska nu sitta och kolla på videosar av "Lillabloggen.se" alltså William Markström Spetz<3<3<3<3 Han er bezt, like a heeezt, nejmen han är kung och jag blir alltid på typ superduper bra humör då jag kollar på hans videobloggar, NEJMEN TITTA, EN KOMMENTAR PÅ BDB! Ojoj, jag ska sluta vara så random innan alla små flickor och pojkar blir rädda och slutar läsa min blogg.. JAG HAR AS DÅLIG STATISTIK vet inte om stavningen blev rätt där.. men shit the same.. HAHAHAHA SKIT ON THE SAME.. AHHAHAHAHA SAME.. HAHHAHA alltså, en såndär lapp, som bor i lappland och rider på renar<3 Jag är faktiskt några procent same..
NU SKA JAG SLUTA SVAMMLA, TREVLIGT HELG.
Jag har sagt trevlig helg till alla hela veckan.. HEJDO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0