Gårdagen!

Shuhu!

Ligger just nu i sängen och latar mig, igår var fett mycket nice alltsåååeee.
Först stan med Frida T och Nora, sen drog Nora... btw så köpte jag en baseball tröja, awesome, hu?
Sen åkte vi hem.. fixade oss och sen vidare till Sliperiet! Träffade massa saknat folk, och fick massa nya vänner :D:D Btw, Jessica? DU ÄR FÖRFAN KUNG, DUKTIG PÅ ATT DREGLA EFTER RÖDA SCHALAR OCKSÅ..!
Banden som spelade var kung, Jag hade mina fina högklackade på mig hela kvällen, så mina fötter är helt döda nu.. ehe. JAG ÖVERLEVER IAF! Det är huvudsaken, hihi. Det var en grym kväll! Och idag ska saknade Belinda och jag ha ösarlördag! SAKNAR HENNE SJUKT MYCKET!

Peace and out.


Satans blogg.se som vägrar ladda upp mina bilder. </3

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH

Asså den kvällen var awesome! kan det inte bli nåt mer på sliperiet nu på fredag igen eller :D:D:D

2011-04-17 @ 10:14:47
URL: http://jessieolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0