Garv..

Sitter vid datorn och tjockar O'boy.. älskar verkligen O'boy.. fast det vet ni nog redan, ehe.

VARFÖR GÅR ALLTID SKOLDAGARNA SÅ SATANS SEGT INNAN LOV?! ÅÅÅH!!
Tagga inför imorgon, först skola, sen stan, klippa mig, street dance träning.. sen hem :D
Så det blir dålig uppdatering då osv.. Nu har jag vääälllddiiigt ont i min lilla mage, har nog druckit för mycket O'boy, jag är typ känslig mot mjölk så.. ehe. Nyss ringde telefonen, och såklart var det tandläkaren.. ska dit 07.30 på torsdag.. USCHA. :( Fast det är ju bara en koll, men ändå. Måste börja borsta tänderna flera gånger per dag.. HEHE.
På No lektionen idag skulle vi typ lägga ner tunga saker i en sak med vatten i.. och såklart börjar jag och Nora typ leka och flumma som idioter, och våran underbara lärare Janne fick migrän och gick hem, så vi fick ha våran mattelärare halva lektionen.. HAHAHAHHAHAHAHAHA ÅH HERREGUD VAD VI GARVADE! Jag ramlade ner från stolen 3 gånger för jag garvade så mycket, har säkert fått magrutor för jag garvat så mycket.. tihi.


Gillar bilden.
Fotade den igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0