stannade hemma från skolan idag så har tråk

1. Fullständigt namn? -  Elin Elisabeth Rödin 8)
2. Exakt ålder? - 13, 8 månader och 29 dagar... om jag har räknat rätt...
3. Vart bor du? - Örnsköldsvik ~ kroksta ~ parkvägen ~ 4
4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa, och min lillebrorsaa
5. Husdjur? - nope ^^ har faktiskt aldrig haft en husdjur i hela mitt liv.
6. Färg på ditt hus? -  Vitt med ljusgråa knutar och runt fönstren osv.. sen så är det lite rosa på det med :d
7. När är du född? -  5 December 1997
8. Klass? -  8B
9. Vilket år tar du studenten? - palla räkna :(
10. Något jobb? - Nej, orka det nu :o
11. När gick du upp i morse? - 12:11 ;$
12. När ska du sova ikväll? - 11-01 nångån där emellan
13. Duschat idag? - nej, inte än D:
14. Kramat någon idag? - mami<3
15. Pussat någon idag? -  nope
16. Vad har du ätit idag? - Pyttipanna och ägg 8)
17. Dagens klädsel? - Jag inte veeta, jag inte klätt på mig än :c
18. Dagens smink? - inget :) orkar inte sminka mig längre
19. Dagens sötnos? - Emrik, han vara gullig mot mig c:
20. Dagens roligaste? - när mamma tappade två ägg i golvet :D:D:D
21. Har du många vänner? - har fan hur många som helst! o:
22. Hur många har du kysst? - jag inte veta :o jag bbrukar inte räkna ;$
23. Hur många har varit otrogna mot dig? - 1
24. Vem pratade du med i telefon senast? - måste kolla.. :o BELINDA NILSSON :D<3
25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Emrik: "Jadå! gör bara så ont :(<3"


FAVORIT
:
26. Film? - Dumma mej :D
27. Låt? - Seether - FMLYHM, Avenged sevenfold - Critical Acclaim och maassssa fler!
28. Mat? - Tacos ;$
29. Dryck? - FESTIS :D:D:D:D
30. Färg? - svart och rött :D
31. Stad? - Gbg!
32. Land? - väit intää
33. Ämne i skolan? - håltimme :)


SENASTE
:
34. Personen du tänkte på? - mamma, för hon är så jävla dryg och ska klippa gräset nu bara för att jävlas :(
35. Gången du spydde? - jag inte minns
36. Gången du grät? - förrgår
37. Pizzan du åt? - snodde en liten bit pizza av p12 förra veckan
38. Gången du var i Göteborg? - förra sommaren :)
39. Gången du var i Stockholm? - månad sen :)
40. Gången du var full? - har aldrig varit riktigt full :o
41. Gången du var hög? - har aldrig varit det :) ELLER PÅ FESTIS :D
42. Personen som såg dig gråta? - gurkan


ANTINGEN ELLER:
43. Svart eller vitt? - Svart :$
44. Hund eller katt? - katt utan tvekan.
45. Ut och festa eller hemma och mysa? -  beror på :o
46. Tv-spel eller datorspel? - båda :D
47. Hångla eller ha sex? - är oskuld ffs :o
48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - jag vet bara vad lunarstorm är...
49. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad :o men att ragga är kult det med :)
50. Big Brother eller Paradise Hotel? - jag har knappt sett nåt av det :O
51. Har du svart hår eller blont? - inget av dom o:
52. Har du blåa ögon eller bruna? - blå/grå/grön
53. Choklad eller lakrits? - Choklad såklart! hatar lakrits
54. Göteborg eller Stockholm? - gbg
55. Högerhänt eller vänsterhänt? - jag är båda (a)
56. Coca cola eller fanta? - BÅDA :O
57. Pizza eller kebab? - kebab! pizza är äckligt :o
58. Randigt eller prickigt? - randigt :)
59. Älska eller älskas? - båda såklart!
60. Leva eller dö? - leva


ANTAL:
61. Personer du älskar? - många!
62. Personer du hatar? - minst 3 (a)
63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 1 D:
64. Glassar du ätit på en dag? - 3 ;$
65. Gånger du ätit kött? - TROR DU JAG RÄKNAR DET ELLER?!?!? :o
66. Gånger du haft minnesluckor? - några gånger :)
67. Gånger du varit hög? - har inte varit det. noob jävel
68. Gånger ditt hjärta brustit? - 3


VEM:
69. Ska du träffa imorgon? - folk i skolan
70. Sjöng du senast för? - emelie och sarah 8)
71. Hade du senast en msn konversation med? - Rasmus harnesk wiklund
72. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Carola :D asså hon som sjunger c:
73. Förtjänar att dö? - EHEHEHEHEHEHEHEH


VAD:
74. Gör dig glad? - att flumma med kompisar, musik och lyckad kärlek!
75. Gör dig ledsen? - massa saker
76. Vad vill du helst göra nu? - vara med kompisar eller spela cod, tror jag ska göra det.. ;$
77. Vill du ha nu? - pengar D:
78. Önskar du dig i julklapp? - systemkamera, tv, nya slalom skidor :)
79. Längtar du till? - ikväll :d då träffar jag min saknade kusin :D
80. Ångrar du i ditt liv? - massa saker

Kommentarer
Postat av: sofia

SPELAR DU COD?!?!?!?!

2011-08-30 @ 22:51:34
URL: http://heftighest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0