trött som en jävel

Igår drog jag ju till fotbollsplanen, var inte så mycket folk där.. jag somnade där och då FES LUDDE MIG I ANSIKTET TYDLIGEN, hoppas inte det är sant :( FAN VAD EKLIGT :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( *dubbelhakor<3<3<3<3* Sen gick vi hem till Emrik och chillade, sen fick jag skjuts hem av Martin bara för han vara snel hest :)

Har fortsatt och rensat ur mitt rum idag, FAN VAD MYCKET SAKER JAG HAR! 
men nu är nästan allt borta, ska skruva ner hyllorna senare och imorgon eller på tisdag blir det väl att spackla osv :) 

Imorgon blir det nog att se film med Emelie, Leo och Oskar :D jag blir ledsen hest om det inte blir av :(

Det der er jak nu, FESTIS<33<3<<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0