sundsvall

När vi kom fram till Sundsvall satte vi oss och fikade, sen gick jag och Nora omkring på stan.. men sen åkte vi till birsta ist för mamma och pappa ville dit, köpte inget alls, eller bara en topp och ögonbrynspenna, trevligt.

Vi åkte tillbaka till stan och åt, KEBAB<3<3<3 fast kebaben var äcklig..
Vi gick iaf omkring på stan igen.. nice nice, träffade saknade Amanda<3

Vi gjorde inget annat typ.. eller då vi gick omkring kom en 12 årig turk fram till mig och ba: VA FINTA KLÄTER DU HAR! :D:D:D
Jag: ööh, tack
Han: varsågot! :D

Jag och Nora garvade jävel i flera minuter efter det.. så fult.. och alla glodde som fan på mig också, alla söta killar :D



Ni får en vacker bild.. ehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0