Mjaouw

Hur bor du: Huus, på en väg.. eller alltså.. vid en väg. inte på en väg..
Brukar du komma i tid: haha.. nja
Hur lång är du: 1,70
Kan du laga mat: JAPP :D:D:D
Vad jobbar du med/pluggar du: Skolannnn
Vad har du på dig just nu: bh, hotpants, linne
Har du någon fobi: Disktrasor
Hade du en bra kväll igår: Ojah!
Vilket är ditt senaste inköp: Melon, mahaha..
Din favoritdryck på morgonen: O'boy ffs!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mami
Har du sovit i din egen säng inatt: Nejjejje
Vad hade du sönder senast: Min fucking skoo
Vem snackade du med senast: Mammamama
Varm favoritdricka: Ingen, tihi
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten!
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: Tag sen
Saknar du någon just nu: Ojah
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Prata med mig då jag halvsover

Någon jag stör mig på: Den där grabben i 6an
senaste person du kramade: Pappa<3

Senaste person du ringde: Joel
Senaste person som ringde dig: papi
Vad drack du senast: Sommarsaft
Vill du ha barn: Nångång,
Längtar du till din nästa födelsedag: Haha.. njaaee
Har rakat dina ben någon gång: GHAHAHAHAHHA JA?!
Är du sugen på något nu: Ja, ostkrokar, ska ta det snart
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 1967086, minus 1967086
Använder du hudkräm: Jaow
Attraheras du av män med skägg: Haha nej, det sticks
Micro-pop eller poppa själv: popcorn är eekligt
Brukar du baka: inte lika ofta som förr
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Lagomt
Vilken låt lyssnade du senast på: Metallica - The unforgiven
Har någon annan sovit i din säng inatt: aa
Vad tycker du är äckligt: Min bror
Har du pengar på mobilen: Aa, inte mycket men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0