Myggpicknink

HEJHOPP!

Igår var trevligt, faktiskt. Jag, Frida, Niinimaa och Sabina åt middag ute på gräsmattan utanför Fridas house, Sen gick vi till Kvantum och där träffade vi Alexandra och Louise, så vi var där med dom ett tag, lite senare kom Nora också.
Efter ett tag så for Louise Frida Sabina och Nora hem till Frida, medan och Alexandra och Niinimaa skulle till hallonbadet, vi hittade en kundvagn som Niinimaa ställde sig på, och jag skjutsade Alexandra, och hon höll i kundvagnen.. FYFAN VAD FULT DET VAR!
Men Niinimaa ville inte åka så.. så hon fick sitta på sadeln, Alle stog på något sätt på cykeln, och jag stog och trampade, ganska kämpigt faktiskt.

Det var lagomt lite folk på hallonbadet, klockan var ju runt 11-12 så ja, MYGG ÖVERALLT!

Efter jag kommit till Frida igen så hade jag Nora och Frida jätte trevligt. Dom stekte korv och korvbröd i smör, och jag stekte ägg och åt det med hamburgedressing, GÖTT.
Vi satt ute på en filt och åt det, klockan var runt 2, ganska mycket mygg faktiskt.. HAHAHA DOM MYGGORNA VI SMÄLLDE LA VI I EN HÖG.. så ekliigt.











Suddiga bilder is tha shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0