ni suger verkligen på att kommentera. wo00oo0o0ooo00oh, Jordbugg.

Första skoldagen idag efter lovet.. HEMSK DAG! Jag typ somnade hela tiden, nästan.. kändes som så iaf, Hade panik ont i magen hela dagen, mensvärk och så har jag varit hungrig, HEMSKT! Synd om mig.. verkligen!
Jag åt tårta till mellanmål, det var inte gott, bara chokladbitarna på tårtan.. jag tycker inte om tårta.. </3
Makaronerna vi åt till middag var kladdiga, men ändå goda. Ojsan så intressant.. känns verkligen som ni älskar min blogg.. Jag har hjälpt till att städa i min gammelmormors lägenhet också, plockat ner cirka 24 tavlor från väggen och rullat in dom i aftonbladet-tidningar, sedan ner i kartonger, ÅH SÅ DUTKIGT AV DIG ELIN.
Men herregud vad omogen jag är.



Jordbugg är nice,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0