No ume and no p gubbar.

Skulle egentligen till Umeå idag med mamma, men det blev inte, vi ska åka om två veckor ist. TREVLIGTTREVLIGT!
Jag ligger just nu och degar i sängen, är jävligt piss nödig med, men pallar icke gå on the toilet. SITTIN' ON THE TOILET.. nejmen hahahahhahahahaahhahahahahahahahahahahaahahahahahah...... jag hatar då folk skriver så, så jävla noobigt. det ska vara såhär: AHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
precis, hatar sånahär gubbar också -> :P
FYFAN DET FINNS INGET VÄRRE! typ, aj helvete vad ont i magen jag har..
IDAG SKA JAG INTE GÖRA NÅGONTING.. ELLER JO, JAG SKA TILL MIN KÄRA POJKVÄN. JAPP.
trevlig helg bitchess.s.s.s.s







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0