Sista

Igår så var vi ju i staden på dagen, och sen så följde Niinimaa mig hem och käkade här.. efter det drog vi ner på bussby och kollade på den extremt fula brasan. Efter ett tag kom Frida, Bea, Linn och Sabina, vi gick typ omkring.. jätte trevligt.. nejmen ja, träffade saknade Belinda också.
Frida och Frida gick till norra runt 11, så jag och Belinda stannade kvar och gick omkring och pratade, trevligt trevligt, träffade massa gulligt folk också, fick korv av Malin också, så charmig människa.
Minns inte så mycket mer, imorse väcktes jag av att min kära vän Filip ringer och frågar om vi är vaken.. SKITUNGE!
Jag och frida lagade pytt i panna typ halv fyra, det blev våran frukost.. Niinimaa satt och kollade på bara.. Skitungen Filip kom också. Vi hoppade studdsmatta, väldarns trevligt!









Orkar inte lägga upp fler bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0