chocklad<333

sitter och äter chocklad, jag är fet endoo :)

Konfalägret var tört, men ganska ös endo, typ då vi var på rummet :D dunkade musik så grannarna fick rök ur öronen :) nejmen haha, det var kult :)

Jag och nora var rackarbajsar hesa, gick inte att höra vad jag sa :D det var också ganska kult :) 

Igår så blev det att jag for på kapten röd ändå, emil och dom kunde inte, då blev jag ledsen, men öste med kuligt folk på sliperiet ist :D 

Då jag, henke, adam, fahlberg och flera skulle gå till max, så gick jag och pratade med filip som gick bakom mig, och då lyckades jag gå in i en vägskylt ;D sen mobbade folket mig för det resten av kvällen... men då vi kom till max så var det fullt, då gick vi till bk ist :D och öste där till typ 12? sen rullade vi hem :)

var nyss i kyrkan, först gudstjänst, sen konfa, och vil kollade bara på film på konfan, chill endo (:
lägger upp bilder sennn
bild på min säng, fin va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0