jag har ont i magen

Tjueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Sitter bara och törar vid datorn, Emelie har farit hemmememe ):
Blev att hon kom hit ist, vi drog ett tag till willys, men där fanns det ingen multivitamindryck.. så då åkte vi till kvantum ist :)
HAHAHAH, JAG FICK FÖR MIG ATT JAG SKULLE KÖPA: en röd paprika, en gurka, frysta hallon och dipp, så vi gick till grönsakssaken.. och jag hittade en jätte söt liten paprika.. jag tog den och vi skulle gå och hämta multivitamindryck, SÅKLART TAPPAR JAG PAPRIKAN I GOLVET... den rullade as långt och slog i nån plåtsak så det klingade till, jag dog :D 
Sen tappade jag multivitamindrycken i golvet med :( så om det är någon som hittar en Multivitamindryck liggandes på golvet vid Lokan på Ica kvantum i örnsköldsvik, så var det jag :)
jag etade det heraaa:

HIHIIH TJOCKA :D:D:D:D
Varför kan man inte köpa såhär fina gurkor? :( *cut*

Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Titta gärna in på min blogg. ingeborgaren.blogg.se

2011-10-22 @ 09:20:48
URL: http://ingeborgaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0