HELGEN

Helgen var niceeeee, i fredags gick vi ju omkring och dagade in tha cityyy, sen dirr hem, käkade go kebaben, sen vidare till lanet. :)
flummade omkring där till typ halv 11, då fick vi inte vara där längre, så jag Emrik, André, Lovisa och frida köpte max mat och drog och käkade hos André, gött som satan det! :D vi sov hos André iaf.

På lördagen vaknade vi, klev upp, degade, senare åkte vi hem, jag duschade, och åkte vidare till lovisa och åt, sen vidare till hennes stuga med henne och frida, senare kom André och emrik, nice det med :D
Jag minns att frida försvann i lovisas stuga, så jag skulle springa ut och söka efter henne, men då kommer andré in genom ytterdörren helt jävla blöt, såklart hade skitungen badat i sjön, fyfan vad arg jag blev, jag vet inte varför, men jag skällde på han som faan! :o då kommer frida ut från toan, då hade den skitungen somnat inne på toaletten.. AHHAHA
Vi sprang ut i bh och utan skor, halkade nerför trappen ner till vattnet och la oss på mage och blötte huvudet och överkroppen, så vi badade, hardcore som faen! ;)
Galet kul kväll! blandade känslor, men vafaaain, så skare va! oförglömlig kväll iaf! ;)
HAHAHAHHAHAHAHHAHAH ANDRÉ, VAD FIN DU ÄR

CAMELTOE<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf har ni inga tröjor ? :o

2011-10-18 @ 19:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0