förstår inte

Att ha sin pojkes famn att gråta ut i är det bästa som finns, det är absolut den tryggaste famnen någonsin.
Det finns ingen famn man somnar tryggare i, det finns fan inte det!

Jag blir så grymt ledsen då mina föräldrar säger att jag inte får sova med honom, vet inte vart jag ska ta vägen alls..
Jag somnar så djupt då han är i närheten, och att få vakna upp bredvid honom en morgon är min dröm.
Jag förstår inte vad det sitter i, varför får jag inte? Varför får aldrig tjejer? Är föräldrarna rädda för att sina döttrar ska bli våldtagna eller? Det går ju inte, bli våldtagen av sin pojkvän?
Önskar man kunde förstå sig på föräldrar.
Jag vill bara att dom ska ändra sig snart, annars vet jag inte vad jag gör.

Är det nån annan tjej som känner igen sig?

Kommentarer
Postat av: Hanna i klassen

åhh det är så jävla sant! :( jag får inte det heller... mamma säger till mig att jag är bara rädd om dig och vill ditt bästa. Man blir så förbannad.. orolig för ingenting, man får sova ensam för ingenting som kommer hända heller. bara onödigt egentligen när man skulle kunna sova hos sin kille. men dom stoppar en för inget. så jag förstår dig :/

2012-04-11 @ 21:06:12
Postat av: isabelle

okej en grej jag hängde upp mig på, man KAN faktiskt bli våldtagen av sin pojkvän. Titta på axl roses ex lixom.....hoho

2012-04-13 @ 21:21:54
URL: http://isabellehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0