svaaar

Kan du berätta och skriva en lång novell om varför jag är så grymt bra?
Emelie din tönt... nej det kan jag inte, för du är för bra, det skulle ta flera timmar :*


är du oskuld?

nej


vem hade du sex med sist?

min pojke.


brukar du pulla?

nej


är du bisexuell?

nej :)


är du lätt att få kåt?
hahah va?


älskar du mig?

vet ju inte vem du är? ;)


ska vi gifta oss?

ja gärna!


vilken är din naturliga hårfärg?
ljusbrun/blond/orange tror jag


kan inte du göra en sminkvideo?
palla sånt då jag hatar att sminka mig :)


varför är du så snygg?
äter massa tabletter och sånt för att bli snygg fattar du väl? :)


vad gillar du att göra på fritiden?
jaga sniglar i irland


vad gillar du för musik?
typ olika sorters metal, men också annat :)


är din pappa från arabien?
nej, från turkiet?


när fick du mens?

början av 09 typ?


hej är du oskult?
nej jag är icke oskultttt


eller är du skult?
bara på tisdagar


gö ett fucking videoinlägg?!?!
kanske ;)


är du kåt?
ja alltid, kom och ta mig


är min musik bra?
nej


är ja sexig, med eller utan troser?
bara trosorna som är sexiga ;)


puss? hejdå?

käften


ALDRIIIIG I LIIIIIIVVVVVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET :DDD
fuck you dessan :(


varför är jag bäst osv?
DÄRFÖR DU ÄR SNYGGAST, FINAST, SNELAST, BÄSTAST OCH SÅNT!!!


ska vi träffas snart elle, saknar dig som en jävla gris jåå.
ja som fan! saknar dig med din bajs, men prata inte sådär om grisarna..


PUSS BÄBBU kommer inte på mer men asdfghjkl du älskar mig ändå.
PUSS! du är förlåten, klart jag älskar dig jossan!!!


1. varför är du så fin? :D

för du ska ha något att fråga om hanna! ;)


2. när du fick veta att du hade vitiligo blev du väldigt ledsen då, och var det svårt och acceptera?
ja, jag blev grymt ledsen och rädd, hade svårt att tycka om mig själv och så, jag hade ju så annorlunda ben och
armar osv än alla andra, så jag kännde mig grymt ensam! Tog länge för mig att acceptera det, kan fortfarande inte ignorera det


3.har du någon gång sett en person på stan som du inte gillar och så råkar du göra något pinsamt precis när ni ser varandra?
hahaha ja det har jag säkert, jag gör pinsamma saker jätte ofta :D



4. vad hade du sagt om det kom in en tomte genom din dörr och sa glad sommar och kastade en påse med fem bullar på golvet?
blivit fett glad och sprungit efter tomten till hans hus :)



5. vad hade du sagt om du skulle till UH och så stod det att man fick ta in hästar där, ochså var det 25 hästar där inne?
jag skulle springa omkring och klappa po alla snela hestar :):):):)



6. tycker du jag är konstig? ;P
nej du är inte konstigare än mig hanna, så det är lugnt ;)


Vem är egentligen "Lurken"?
hahaha, det är David Rönnlund! :D första gången jag träffade honom visste jag inte vad han hette, så jag började kalla honom för det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0