helgen

hejsan alla små vänner och icke-vänner... :) 
I fredags tjockade jag, emelie och snille på subway, efter det åkte jag och emelie hem till henne och packade, sen vidare hem till mig, där åt vi middag igen... haha :o sen sov vi hos mig, sen på lördagen hämtade hennes mormor oss och vi gittade in till stan, sen hem till emelie igen.
Senare den kvällen kom philip och oskar, chill endooo :)
nu ligger jag bara i sängen och väntar på att klockan ska bli kvart i tre, då kommer min "kompis" och hämtar mig, sen åker vi till arnäs kyrkan och äter middag....... haha det där lät cp, MEN SÅ ÄR DET! :) sen senare ska jag till lindmark och baka kladdkaka :D:D:D:D:D
vi tjockade oss med det här i fredags :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0