1, din största rädsla

Jag har inga speciella rädslor... jag är inte rädd för höjder eller mörker, och jag är inte rädd för spindlar osv.
Men min största rädsla är att bli lämnad ensam.... jag skulle inte klara utav det, tex om Emelie skulle lämna mig... jag skulle typ ta livet av mig.
Eller om Oskar lämnade mig... då skulle jag helt och hållet bryta ihop, jag skulle inte veta vad som var upp eller ner.
Det är det jag är grymt rädd för, inte för jag tror att någon skulle lämna mig nu, men jag är rädd för att lämnas ensam.
Även fysiskt, jag skulle inte klara av att gå omkring på stan själv en längre tid, då börjar jag bara bli orolig och hittar på saker i mitt huvud som får mig att må dåligt. 
Visst är det skönt att vara själv, tex att vara själv hemma eller gå ut och springa själv, men det är inte samma sak..
Det går bara inte att förklara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0